Grattis

till jobbet vännen  - hoppas det blir bra !

Det var det trista vi trodde som drabbat våra hundar- men det går att fixa ... tack och lov !
Lilla K har en blåning i form av en hov på ena foten efter 800?! kg´s hästen - ja ja jag tog till lite - jag gör det ibland men det kändes nog så...
Men det går ingen nöd på lilla K hon klarar sig nog.
Men i morgon ska hon nöta på sina stackars fötter - för då är det shopping i schtaaan som gäller!!!
Vi åker hela familjen och ska gå på stan, shoppa lite nödvändigt typ vinterkläder m.m äta lite gott nånstans och sen gå på hockey !!! Vi ska få sällskap av familjen S! Ska bli najs!

Nästa hemmamatch: AIK vs. Timrå IK

Sonen springer omkring m sin nya leksak, han har fått överta pappans GPS så nu pratas det route´s , koordinater, landmarks m.m , jag fattar mig inte riktigt på den där, men det är ändå jag som får knappa, jag tror pappan gav bort den bara för att han egentligen inte förstår sig på sånt där tekniskt ...

Var rädd om varandra  och var glad för det ni har - man vet aldrig när det gäller nånting....

Kommentarer
Postat av: anna

kommer ni till bästa sttttaaan eller? =)

2008-10-28 @ 16:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0