Godmorgon

Igår kväll var det SPÖregn här hemma... kändes som taket höll på ramla ner ... Lite mysigt tycker jag !

Min mamma är i tidningen längst t vänster, man ser G också till höger !
Något positivt som händer världen ..

Lina du behöver inte ha dåligt samvete f föräldramötet- det hinner du med, hör av dig om du vill veta nåt !!!
Hera ; jo jag funderar faktiskt på att ta kontakt m försäkringsbolaget- maken ska bryta upp lite brädor på väggen t veckan så får han se var de har boet, om han ser nåt .... De dräller bara i källaren - trots sprayning m radar  ...

Idag är det full dag , jobb t 14 sen kurs t 18 spinning kl 19 packa f barnen , ett ska sova hos moster , ett ska m kompis t ljusvattnet.
Ska packa själv för jag tänkte jaga i morgon ...
Aghhhhh jag är trött redan innan jag börjat ;-))





Kommentarer
Postat av: Monica

Vi hade hit ett företag i somras via hemförsäkringen. Den killen kollade igenom vindan osv efter getingbon. vi hade inte lyckats hitta boet!!! Men hans tips var myrr.. vi fick flera burkar. För enl honom så skulle man kasta myrr på getingarna så tar dom med sig det in i boet o tjolahopp alla getingar dör. Värt att testa....

2008-10-09 @ 18:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0