fryser

gör jag utav bara attans...
Har hämtat storkillen på ladan - hockeyträning ikväll !
Är som lite imponerad över den disciplin som råder på planen med dessa yrtuppar ( och höna , men hon är nog coolast ) Det är roligt att se !

Det är också roligt med trevliga och duktiga ungdomar! Hade kontakt m en sån ikväll ! Hjälpsam kille ! THANK YOU!

Hade sån tur att vi blev bjudna på middag ikväll , glömde hjälpa till att fixa en lampa men det får jag åka förbi och göra nån annan dag ... om jag hinner - innan bostadsägaren gör det själv , duktig tjej som lär sig en hel del i allt !
Vi fick palt - mums vilken gopalt !

Har hunnit fixa lite inför discot, så det blir nog bra ! Hoppas på många barn som ska få ha en trevlig kväll !

Lilla K har klippt sig idag, hon ville att frissan skulle klippa luggen så den nådde till näsan.... det var en utmaning , men hon kom därifrån m fina spännen och pärlor i håret i alla fall om än luggen bara nådde till "ögbryna" - helnöjd !
Var in på mataffären där jag träffade lilla K´s kärlek, han frågade efter henne - de är för söta de små liven !
 Vår mataffär som för övrigt firar 20-årsjubileum , lite häftigt- tänkte vad mycket som hänt på 20 år !

Saknar min farmor idag- vet inte varför men jag tror det luktade nåt minne av nåt .... saknar...

Skellefteå mötte Rögle - och vann !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0