En till

Maken kastar fram tallrikar till maten - och jag säger " Du vet att det är risk att det blir ett barn till ?"
Han tittar lite konstigt på mig så jag fortsätter- men J skulle ju kanske också äta här!?
Jaha säger han märkbart lättad - jag trodde du menade , att du kanske var gravid...
Stackaren

Har lunchat på Akkan idag , mycket folk ute var det , frågade en dam som gick förbi om hon ville köpa toapapper ???
Hon tittade bara på mig och log - så kom hon tillbaks efter lunchen och sa "Nu har jag förhört mig om det där med toapapperet - jag trodde du tyckte jag såg nödig ut ...."
Hon skulle i alla fall köpa en bal.

Å-M angående hockey så finns det skridskoskola och björnliga på söndagar, Det börjar 17.15 m skridskoskola och sen 18.15 är det björnligan - det börjar man med om man vill spela hockey och är ca 6 år, skridskor, hjälm m galler , halsskydd, och en klubba är väl det man bör ha, sen finns det att hyra hockeytrunkar genom SIK (kommer inte ihåg vad det kostar men det är en symbolisk summa tror jag ) om det visar sig att intresset håller i sig, de innehåller benskydd, armbågsskydd m . m. Jag vet inte riktigt vem som är ledare f det här nu men kan ta reda på det om du vill , annars är det bara att åka dit !




Kommentarer
Postat av: Maria

Du är utmanad!!!

2008-10-21 @ 22:25:03
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: ÅM

Tack för all info. Då ska jag se till att han och pappan kommer sig dit på söndag =)

2008-10-22 @ 14:55:36
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0