Skakis

Är som skakig i armarna efter C L´s hårdkörning, fast roligt är det!!!
Ska se om jag får ihop ett lite skakigt inlägg...

Storkillens kompis var så fascinerad över att  "vi nästan har jul här- vad mysigt " Det tycker jag med ...

Mellankillens hockeyträning var för tidigt idag , kl 17 .15 på is, vi var lite sena... lite ovanligt men det händer .. Men Så gjorde han två pass istället, duktiga killen .
Lilla K hade gympa , hon är som en sol när hon åker dit, duktiga fröknar som fixar sån rolig gympa , ( Jag tror inte jag ler på det sättet när det är min tur , jag ser nog mer sammanbiten ut )

Jag har ett mission i morgonbitti, jag är nervös, inte för att det är nåt att vara nervös för men ....
Vi får väl se... Jag har blivit påmind av Lilla K´s kompisar ett antal gånger, fick lite hjälp av StorK att hitta saker ikväll ikväll så jag hoppas det löser sig ...

Ibland undrar jag om jag gör rätt för mina barn.... är det alltid så smart det jag gör ? förmodligen inte, men ... kommer det att bli folk av mina coola godingar ??? Tomorrow will tell
Vargmamma... Det är nog jag , men ...
Ser jag vad de behöver, vad de frågar efter utan ord... är de trygga och starka som jag önskar ... Vem har facit ???



Kommentarer
Postat av: Maria

Det kommer att bli trygga lugna människor av dina barn, det tvivlar jag inte en sekund på. Sunt förnuft och kloka värderingar kommer man långt på.

2008-11-25 @ 09:35:02
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0