Redan torsdag

Och jag har massor att göra...
Men så sitter jag här igen, fast det här brukar vara snabba ryck att tota ihop nåt....

Storkillen gick på skolan idag, han ville så gärna, och jag hoppas han håller sig i skinnet så han återhämtar sig, ska ner m cortison t honom om en liten stund. Tänk vad härligt när ungen VILL till skolan, han vill INTE vara hemma ...
Undrar vad som egentligen  drar ? Skolan , lärarna  , kompisarna, tjejerna  ?

Skulle vilja vara inne i butiken och pyssla för nu kommer lite julvaror och vi har fått en ny fin kyl som vi ska få plats med , synd vi har så trångt, men det löser sig oftast , kluriga lösningar så ....
Fint blev det m kylen i alla fall ! Det syns så mycket bättre, med varorna som är i den  !

Det ringde nån som berättade nåt trist och det fastnade i min skalle ... jag håller tummarna för att det finns hopp !
Men det gnager i mig att det finns sånt ! Cancer ... Det är bara att hålla koll på sig själv och sina ungar  !

Sen håller jag tummarn även för tjejen som gjort sig illa och inte är riktigt kry än det strular m tillfrisknandet ...
Men mina tummar är snart vita av allt hållande ! Så jag tror det löser sig , hon är ju under koll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0