onsdag

Mellankillen filosoferade vid frukosten, han tycker som sagt var inte särsklit mycket om kramar och om pussar tycker han defenitivt inte !!!
Så kom lilla K fram till mig och gosade lite, hon är totalt åt andra hållet- mycket kroppskontakt och mys.
Så jag såg hur mellanK nästan tittade bort och tyckte inte alls det såg mysigt ut .
Jag sa; Men hur kunde det bli så att du inte tycker om att pussas och kramas ens det allra minsta ?
Han funderade en stund , så tittade han på mig och sa ; Jaa  du jag vet inte , jag kom väl ut från fel håll !!!

Jag vet inte om han menade på mig eller på sig själv ?!

Han som fick en katalog med sig från Teknikmagasinet när vi var där sist, han gillar den prylshoppen, så naturligtvis finns många julklappsönskningar där.
Följdaktligen hade han ringat in det han önskade sig ur nämnda katalog.
SÅ en morgon var han så förtvivlad, Vi hade ju fått en leksakskatalog.
Ja och då hade ju lilla syster sabbat !!!! Jag förstod inte alls hur !!! Jomen hon har ju ringat in det hon önskade sig i den katalogen !
Jamen, menade jag, det är ju olika kataloger!!?? Jo men hur skulle vi kunna veta att det var hon som ringat in  , tänk om vi skulle ge honom ett BARBIEHUS i julklapp !!??

Jo tjena , kryss eller ring ?!

Kommentarer
Postat av: ÅM

Haha, tänk minen på gossen om han öppnar ett paket med ett rosa barbiehus ;o)

2008-11-20 @ 08:42:43
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0