oj då

har ju glömt att berätta att det föddes en bebis i fredags... Grattis på er till underverket.!!! Har sett kort på honom , han var jättefin !!! En riktig liten GULDtacka !!!

Har pratat m nån ikväll som gav positiv respons angående förra inlägget... hoppas det går fram till mottagaren !

Har varit på lokal där det svettas och smockas... jag är helslut på i mina armar ( och inte bara där, är glad att jag nådde upp t skallen när håret skulle tvättas) ... länge sen sist - men inte länge till nästa gång ! En vecka sisådär. Bra pass med bra musik !

Storkillen låter inte bra i rören- det rosslar ovanligt mycket - få se om han är kry i veckan eller om det kommer feber, det brukar vara som ett brev på posten, lilla K såg inte heller pigg ut :-(
MellanK ska vara på ögon i LSE i morgon kl 09.30 , kolla trycket igen, han gruvar - vill inte få såna ögondroppar som gör att man ser suddigt på nära håll, han kan ju gå PÅ några pensionärer efteråt i s f ...
Men jag lovade att gå före och säga att de behlvde flytta på sig... Eller låna en vit käpp t honom ...

Har haft besök på jobbet idag ... det är så nervöst när nån ska kolla mitt jobb, men vi reder nog ut det så det blir ordning på torpet !

Såg bilder på hur vi hade det här för ett år sen... det ser inte ut så idag kan jag säga.... trist , vi behöver ljuset och kylan och skidåkningsunderlaget...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0