Nagelhöjd nästa

Lilla K sa ; Kan vi leka tutthöjd eller nagelhöjd ????

Jag " ?????????????????? va ???????????? "

"Jomen tutthöjd eller nagelhöjd m hopprepet !?"

Ahaaa vi lekte limbo nån gång för inte så länge sen efter middagen när Mejan m barn var här , och det var tydligen skoj, alla fick utmaningen att klara "sin tutthöjd " men nagelhöjd var ju lite väl svårt , vi sa navelhöjd, Mejans yngsta var en suveräning på det där, så nu ligger vi i hårdträning !


Lilla K och jag har åkt skridskor och
Nu har vi bakat chokladbollar, mamma du skulle vart här och bastat och mysat!!!
Jag håller på att ställa fram myset, och jag har köpt pepparkakor och tuber; ädelost m punch och vanlig ! Mums Har även vanlig ädelost på bit . Fatta att det är en höjdare Speciellt till glögg ! Mumma !!!!
Även MellanK gillar det !!!

Kommentarer
Postat av: mammsen

Ja tänk att ni ska bo så långt borta.

jag längtar efter Er.

Kram från mej

2008-11-21 @ 21:15:51
Postat av: mammsen

Ja tänk att ni ska bo så långt borta.

jag längtar efter Er.

Kram från mej

2008-11-21 @ 21:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0