kramp

varför får man kramp och senadrag- jag håller på att bli tokig !
Saltbrist säger somliga - så jag ska prova salta upp mig , jag är nog för söt ;-)

Bilder ?! Längesen sist men här kommer några


Positivspelare som tjänade dagskassan i Skellefteå , lilla K trodde det var karuseller när hon hörde musiken 



Hockey !!! Hockey !!! Hockey !!!



Hemma på mammas gata i stan - snö var det på fredagmorgon när bästa- moster kom och skjutsade mig på lasarettet ! Men det är väl som här nu - det har töat ... Trist tycker jag !



Snygga tårtor på Cafe´Mecca ! Sån skulle vi ha på söndagmorgon när det är farsdag, vet inte hur jag ska lägga upp det på söndag eftersom jag och storkillen åker förmodligen t Skellefteå ... Men maken får väl fixa tårta själv ...Ska visa honom den här så får han göra en sån ?! Nej mmen han är lite skicklig i köket, kom nyss hem till nybakad sockerkaka som han och lilla K bakat tillsammans m en kompis till lilla K 





 Hästen som lilla K skulle få rida i söndags- hon vägrade ( brukar väl vara hästen som gör det ) hoppa hinder med dessa hästar- vet inte om hon tyckte det var löjligt eller om hon helt enkelt var trött...



Syster Yster var till stugan förra veckan - de hittade godsaker - under snön ... Mums !

Hä löns int slå toka - är ett av makens bevingade uttryck , men ibland skulle man vilja .
Egotrippad, empatilös, okänslig, arg, och jag vet inte alla sidor denna person kan uppvisa.
 Men det hjälper väl inte att slå...
Det är bara att ignorera personen ifråga som förstör både för sig själv och andra ...
Önskar bara att det kunde slinta till i skallen åt rätt håll nån gång !!!
Behandla andra såsom du själv skulle vilja bli behandlad - om du gick i dennes skor ...


Kommentarer
Postat av: Hera

Vätskebrist...kan man också få senadrag av...men det hör väl ihop med salterna...



Min mamma brukar säga att kunde man slå vett i folk så skulle det finnas många kloka....hör kanske hemma i en äldre tid då barnaga var tillåtet men tänkvärt ändå...så hä lönch nog int slå toka...



/Hera



2008-11-05 @ 22:11:28
URL: http://hera.blogg.se/
Postat av: Christina

Apropå detta med kramp: För mig funkar det att dricka mineralvatten = vätska+salter...Men sen beror det så mkt på vilken dag det är, hur man ätit, sovit, druckit. Hårt underlag och mindre bra skor kan också bidra till eländet :) Vi ses på boxingen, eller hur ;) det låter som om du är sugen på en fight

http://www.youtube.com/watch?v=dJZDsJ8UU64

2008-11-05 @ 23:02:15
Postat av: Lina

Jag brukar bara få senadrag på natten/morgonen efter jag har fått i mig alkoholhaltiga drycker. Jag är dock tveksam till att det stämmer in hos dig ;-)

2008-11-05 @ 23:15:50
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: Monica

Bor mamsen på Haga....

2008-11-06 @ 08:01:06
Postat av: Stannapanna

Jo jag tror också på balansen - salter - vätska.

Japp Christina vi kommer förhoppningsvis på måndag.

Jo Monika mamsen bor på Haga !

2008-11-06 @ 18:01:46
URL: http://ludvigssons.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag skulle också vägra att hoppa hinder med en sån där häst.

2008-11-06 @ 19:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0