En grabb !

Det blev en kille !!! Grattis , den lille och jag har ett speciellt band ! Vi kom ju överens om att han skulle ut ! Hoppas bara det går bra !!!

Min Mc Dreamy har ont in his back fortfarande, han börjar gruva sig f helgens jakt... Vem ska bära allt älgkött han ska fälla i de stora skogarna i Sörle ??? Vem ska måsta komma och kånka och bära, hjälpa till att stycka och flå ??? För ryggen är sned som en "pillesnas i vas "  ( Då är det i o f sig annat som rätar ut sig Hmmmm )
Men jag försöker tala om att m tanke på utdelningen för honom de gångna helgerna så är chansen stor att han "orkar" bära hem bytet själv....

Kommentarer
Postat av: Monica

Tyckte väl att det var i mina gamla kvarter. Mitt gamla hus syns längst upp i bild.

2008-11-07 @ 05:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0