äntligen kväll

Storkillen har ont i nacken , ville gärna träna ikväll men vi kom överens om att det kan vara bra med en vilodag ibland- jag tror det behövs ! MellanK gjorde en dubbelsejour på isen m både sitt lag och de som är i den äldre gruppen, han var supernöjd och vill göra om det - så länge tränarna går med på det så får han väl göra det ibland...

Har börjat grunna på julklappar - men jag tror inte det blir några , det blir billigast så , så kan jag shoppa på mellandagsrean istället, ett kinderägg var t mina julklappstörstande kärlekar, så får de ju tre överraskningar i en !
Och jag får handla mer saker som JAG vill handla ....
Har de aldrig gråtit förr så lär de göra det då !!!

Lilla K åkte skridskor idag, på förskoleklass, hon tycker det är jätteroligt nu när hon känner att hon fixar det , hon som alltid varit så ARG när hon åkt, för att hon inte kan, har insett att det går bra och hon vill gärna dit, så vi lär väl ta oss tid ...
Det är ju öppet för allmänheten alla dagar mellan 16 och 17 plus matchfria helger!
Från det ena till ...Förstår inte var hon fått sitt humör ?! Hon kan verkligen visa sina känslor , och mitt humör det finns kvar, jag lovar! Jag tror i o f s att det ligger i släkten . maken påstår att det kommer från min sida !

Förresten kusin vitamin på lördag kommer vi till Vilhelmina - ska se på hockeycup så har ni tid att komma in t plassn en stund kanske vi hinner ses ? Vi kan väl höras!?

Några favoritbloggar !

lantlif              angelttable          finthemma

Kommentarer
Postat av: Maria

Har du tid att komma ut på byn på lunch imorron??? Om jag nu kommer ihåg att jag har lunch... eller ens kommer ihåg att jag ska gå på jobbet imorronbitti...

2008-11-17 @ 21:48:40
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: Daniel

Förstår mycket väl var hon fått sitt humör ifrån, men det kanske hör till...

skratt

2008-11-17 @ 22:00:45
Postat av: Hera

Då måste det vara från din fars sida för din mors släkt är ju såååå stillsamma av sig ;)



/Hera

2008-11-17 @ 22:58:36
URL: http://hera.blogg.se/
Postat av: Stanapanna

Mejan; Jag får se ... hur det ser ut på jobbet ...

Daniel; menar du hör till det kvinnliga eller ?! ;-))

Hera ; Eller hur ! ;-)

2008-11-18 @ 07:42:35
Postat av: Sanna

Ja vi får höras så kanske det går att ordna på nåt vis...

2008-11-18 @ 15:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0