Äntligen fredag

Känner mig lite sned idag , en plutt på mina glasögon har lossnat , så de hänger snett...
Det var inget annat !

Saknar alla bloggare som inte finns längre - Rest In Peace, trots allt så saknar jag ju att följa ert liv och leverne ....
Förstår i o f s att man inte vill längre men - jag saknar er!

Igår kväll fick jag skicka ut en man från vårt jobb, kom in 10 minuter före stängningsdags och människan hade ockuperat hela butiken m banankartonger och påsar som innehöll gamla trasiga och halvhela  julljusstakar och påsar med glödlampor till desamma ...
Han hade tagit upp en stor del av bänken framför disken och vid fönstret och sprang fram och tillbaks och skulle fixa till ljusstakarna, med tanke på att sälja dem sen förstås...
Stackars jobbarkompisen som jobbade då hade lovat att han skulle få prova en ljusstake ... Så kom han in m alla kartonger ... Hon hade försökt tala om att hon stänger snart .
- Det är 10 minuter kvar hade han svarat. Och ockuperat disken framför kunderna ...
Ja ja hem åkte han och fick väl laga dem där...  Ni kan få namnet om ni vill köpa en ljusstake ;-)


Kommentarer
Postat av: Conny

Tjena, jag tror jag vet vem som hade problem med stakarna, jag har kört ut mäniskan från ditt jobb en gång tidigare........

2008-11-14 @ 12:15:55
Postat av: Stannapanna

mhmm kan säkert stämma, han brukar vara tv och radioreparatör också... var som rädd att ni skulle missförstå mig när det gällde stakarna... sitter en vän bredvid mig som också har problem m ovan nämda ting...

2008-11-14 @ 13:21:59
URL: http://ludvigssons.blogg.se/
Postat av: Hera

Jag har en stark känsla...kan fler gemensamma nämnare vara fisk, Rod Steward och ..Kicki Danielsson...ja...personen vill nog bara väl...

2008-11-14 @ 14:08:14
URL: http://hera.blogg.se/
Postat av: Linda

Jättesvårt att gissa! ;)

2008-11-14 @ 15:50:03
Postat av: A

Fy faan vad jag blir ledsen att se hur ni skriver och hånar denna stackars man. Var är medmänskligheten? Han gör inte en fluga förnär,och minst av allt behöver han få skit på en egoblogg.

2008-11-14 @ 19:19:39
Postat av: Anonym

Håller helt med A. Det måste finnas gränser för vad man skriver och hur man pekar ut människor. Att raljera över människor som inte rår för sina egenheter är inget annat än ren elakhet.

Att tänka efter en sekund eller två är nog inte så fel.

Vad det gäller jantelagen. Vem tillämpar den? Tål att tänka på.

2008-11-17 @ 09:05:46
Postat av: Stannapanna

Hera; Det kna nog stämma !och jo han vill nog mycket väl , men det blir lite tokigt ibland..

Linda ; Nej jag förstår att du fattar - trots att du inte är härifrån ;-)

A och anonym ; Okej ...Tråkigt att ni tar det så !

2008-11-18 @ 07:40:57
URL: http://ludvigssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0