vila

Jag hade nyss en kommunalarbetare här som tog igen sig i vår nya solstol---
Det såg riktigt skönt ut så jag skulle ta fram kameran och fota för att lägga på bloggen

Jag har aldrig sett någon människa så snabbt uppe ur en solstol....
Var nog rädd att arbetsgivaren skulle få syn på honom ....

By the way
Är man stressad eller disträ (eller allvarligt sjuk) när man ;

* Sitter på toan och kissar men börjar torka sig innan man är klar...
* Pratar i telefon med en viktig människa men lägger på luren när man själv pratat klart  utan att lyssna när den i andra  
  änden pratar...
* Stoppar den smutsiga disktrasan i kylskåpet och smöret i diskhon
* Plockar ur diskmaskinen och stoppar i skåpen - fast disken inte är diskad än...
* Börjar sakna barnet när man lagat middagsmaten klart och kommer på att man glömt hämta dem på dagis
* Ställer sig i duschen men glömmer ta av sig trosorna 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Liiite disträ skulle jag nog säga... kanske pga stress??? Eller bara släkt med mig.

2008-05-29 @ 14:00:32
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: Maria

Liiite disträ skulle jag nog säga... kanske pga stress??? Eller bara släkt med mig.

2008-05-29 @ 14:00:54
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0