Trött !!!

Blir man när man vaknar före kl 05.00 och inte kan sova, jag får såna perioder ibland,så jag är sömngångare just nu känns det som ! Eftermaten koma
Så i morse funderade jag om jag skulle ut och gå eller ner och ta reda på tvätt eller gå på jobbet.... kl 05,30
Men jag låg kvar och läste Underbar och älskad av alla ...

Nu  har Blogg.se förändrats lite när jag ska göra inlägg , ser lite kul ut - inte som jag är van !

By The Way Christer Majbäck med sitt vallaborttagningsmedel. Foto: Magdalena Martinsson/Sveriges Radio Norrbotten.  av förekommen anledning 

Det här är Christer Majbäck som sagt ! Nån frågade mig i dag om det möjligen var  Ch***** J****** ......
Det var likt tyckte han
Mjaeee sa jag nog för att de är skidfantaster båda två men ....Det är Christer Majbäck !!!

Nu ska lilla K till kompis,somhon skrivit brev till alles själv... m stavningshjälp av mamma J - som en fiskekrok, B rakt streck medtvå magar , D ett streck m en STOR mage.... ha ha ha hon är riktigt duktig bönan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0