Nu

är det gjort !

Lilla kärleken är anmäld till förskoleklass- ett år tidigare, hon skulle ju nämligen vara enda tjejen som femåring i en klass m ca 15 pojkar...
Det skulle kanske funka , men - tänk er själva ...
Vi börjar så här i alla fall , så ser vi hur det blir nästa år !

Nu ska jag sätta mig med en massa papperstjorv till ett fackförbund som jag tror har tagit som sin livsuppgit att förgylla *_;M/%¤"!%#!  dagarna för mig..... NOT

Levernas från ett företag där mina aretskamrater och jag beställt lite kläder... det var bara det att jag klickat in min beställning, men glömde klicka i arbetskamraternas beställning.....Hjärnsläpp...
Men nu är det gjort också !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0