Neej

jag vet inte om jag vill ha det så här....

I går på kvartssamtalet med lilla Kärleken så säger Fröken ; Jaha men nu måste ni ju skaffa en till liten, hur ska ni annars göra , ni har ju eran hylla här ....
Och det är ju sant , jag vill inte tänka på det , men nu är det slut på en epok, jag ska inte få åka upp på Förskolan Gungan varje morgon och lämna mitt barn, som jag gjort i 11 år...
VI har haft samma hylla på samma avdelning i samma hus i 11 år....
Det här kallas separationsångest, jag kommer att gråta floder!
( Jag tror det är värst för mig ....)
Vi har inte haft samma fröknar i alla 11 år utan personalen har skiftat, men ALLA har varit helt underbara!!!
Professionella och fina , jag tror aldrig jag tyckt att de gjort fel, aldrig känt mig besviken, frågande utan de har tagit hand om våra tre kärlekar på det bästa sättet !
De strävar framåt och har en vilja att utveckla sitt eget jobb och därigenom mina barn( och andras naturligtvis )  ,försöker hjälpa varje barn med deras unika förmåga efter det bästa sättet
Jag undrar om kommunen förstår vilken enorm kompetens och styrka de besitter dessa förskollärare, barnskötare och alla andra som är involverade i barnomsorgen !
För oss har det fungerat jättebra hittills och det som är fantastiskt skönt är att jag vet att lilla Kärleken kommer att vara lika väl omhändertagen dig hon kommer, men hon blir ju stor......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0