Mors Dag

var det i går- min födelsedag också !

Tack för alla sms, meddelanden, telefonsamtal m.m
Men vi firar ikväll , har varit på vårt bageri och köpt godaste Karl-Gustavtårtan , MUMS så kom och käka tårta ...

Ringde upp min mamma i går och sa Grattis på morsdag, Tack sa hon , och grattis själv
VADÅ grattis sa jag , jag är inte din mamma heller.....Sen pratade vi om annat
Det tog ytterligare två timmar innan jag kom på att hon grattat mig på födelsedagen ...

Ska få hämta senaste loppisfyndet ikväll , som goda vännen raceade ner t Stensele och köpte till  mig i Lördags...
Hoppas den är lika fin som jag tänkt mig ...

Nu ska jag ut i fikarummet och skvallra med en till skvallerbytta ;-))

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, smittar jag eller???

2008-05-26 @ 14:50:30
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: vicky

Grattis i efterskott=)

2008-05-26 @ 18:20:19
Postat av: SnyggLinda

Den är fin! Antar att nederdelen blir din nya tvbänk...?! Jag var på loppisen i lördags...=)

2008-05-26 @ 21:12:56
Postat av: Stannapanna

Mejan ; Ja man blir väl som dom man umgås med ...

Vicky ; Tack tack

SnyggLinda; Jojomensan precis så blir det !

2008-05-27 @ 07:22:24
URL: http://ludvigssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0