Måndag

Känner mig inte på humör.... kanske det är den tiden nu ...

Systeryster var förbi på jobbet på morgonen så vi ringde och bokade middag på lördagkväll innan vi ska
Lyssna på Roddan - Rod Stewart i Sundsvall, med mannen och syster med bihang ...(eller- svågern )
Vi ska bo på Hotell Södra berget och naturligtvis hinna lite shopping med !
NAJS !! ( ...........................IKEA..................................)
När jag sitter i telefonenmed hotellreceptionisten  så bläddrar syster på Hotellets hemsida , Jaha säger jag till tjejen i telefonen , jobbar Patrik Attini hos er nu ???
Han driver stället väser min syster då ....Ooooops visste jag inte !
( Han drev hotellet här i Storuman för X antal år sen, och är idag gift m en Storumantjej  ....)

Fick höra skvaller igår , igen .... massa sånt på G !?
Det går undan på en del ställen , in ena veckan ut andra ...
Tråkigt , jag trodde kanske att det skulle kunna .... Ja ja men så är det Åh förresten vet jag då inte ska man tro på allt skvaller ???? NÄHÄ för det vet jag med bestämdhet!
Såååå det var inget  ! Jag har inget sagt ! Nä hä det har jag inte alls , ni måste ha läst fel !!!
Men jag hörde om ett par glömda örhängen ... kanske det är ....???? Eller???? NÄHÄ det tror jag inte heller på !!!!

Nu är maken och storkillen på skjutbanan snart ska det provas att skjuta upp för jägarexamen !










Kommentarer
Postat av: Kicki

Sväng förbi här vettja på vägen =)

2008-05-19 @ 17:40:39
URL: http://kixvix.blogg.se/
Postat av: Lina

Finns det många glömda örhängen eller tänker vi på samma? Men som sagt, det var ju inte sant..

2008-05-19 @ 17:55:06
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men ut med språket, kvinna! Jag blir ju se nyfiken!

2008-05-19 @ 18:39:55
Postat av: Stannapanna

Kicki ! Kanske det , men vi kommer från Umeå på fredag, ska sova hos nån N´s släkting i Nordinggrå tror jag ...

Lina ; Jo det var samma tur att det inte var sant men skulle jag trott nåt annat ??

Anonym ; He he jo jo ;-)

2008-05-19 @ 20:13:34
Postat av: Emma

Joda, jag gör det.. det måste i såna fall vara den snällaste fripassageraren som åkt i min bil.. :) ska fundera på det samt rådgöra med de högre makterna (Erik), vill juh inte spendera helgen i umeå själv.. :D

2008-05-19 @ 20:32:00
URL: http://peersson.blogg.se/
Postat av: Monica

Nu får jag ringa och skälla på Per. Han ska ju uppdatera mig på skvallerfronten... men jag tror att jag får ge honom sparken och anlita dig istället....

2008-05-20 @ 12:39:08
Postat av: Stannapanna

Emma : tror att det löst sig m skjuts så...

Monika ; Jag antar anställningen ! Lycka till med förlossning idag !

2008-05-21 @ 12:04:06
URL: http://ludvigssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0