Lördag fortsättning !

Tog mig via cykel ner till stensele en tur förbi stallet så lilla K Fick sukta ... Åh vad hon är sugen - men samtidigt lite rädd (som turär )
såg att Hera´s tjej var där och red ! Stora tjejen är det ju... uj uj uj vad tiden går fort (låter som mormor)
Cyklade förbi I W och fick kalasgod smörgåstårta m rökt fick MUMS ! Vad härligt det var där i solen !!!
En pratstund blev det oxå med husfolket ! Trevligt !!!!

Sen vidare ner t vännen som jag inte orkade åka förbi imorse , nu orkade jag ;-)
Är bjuden på middag och lilla K vill cykla så vi ska väl i sakta mak ta oss ner hon och jag
Det är ju så skönt att vara ute och så länge vi tar det lugnt så ... men man känner att orken inte riktigt är den rätta !

Ja ja en överraskning till Lilla K´s kompis pappa ( jag mötte Lassie ) blev det oxå , få se om vi tar oss ut till deras stuga ...


Och jag som skulle ta det lugnt idag .........................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Var inne på adlibris och Tursten hade ju många böcker. Noga vilken man läser först?

2008-05-03 @ 17:45:46
Postat av: Hera

Ja...visst har hon blivit stor...hjälp!

2008-05-03 @ 20:19:01
URL: http://hera.blogg.se
Postat av: Linda

Ha ha! Han tycker att jag är lite besvärlig, jobbigt att börja liksom... men sen när det är färdigt så tycker han att jag varit duktig och gjort snyggt!

Jag lånar gärna dina böcker, men låna mig inga bibblaböcker, jag slarvar bara bort dem! Det är något med biblioteksböcker som stressar mig! Det känns som att man knappt hinner hem med dom så ska dom tillbaka...och så har bibblaböcker en tendens att försvinna, bara för att jag är uppstressad över dem! ;)

2008-05-04 @ 09:49:47
URL: http://linda1979.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0