IKE(blääää)A

gnäll..... gnäll... jag ska till Sundsvall i morgon , hela helgen , med trevliga människor, får ta det lugnt, shoppa, IKEA, njuta, lyssna live på Rod Stewart ....äta hotellfrukost, prata (dirty visst var det så ) med mannen i mitt liv...och bara ...... ja vara  ...................................................................................................MEN ................................................................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................................................................................
Jag skulle gärna vara hemma som det känns nu , trött så in i väggen på flackandet som varit...................................................
.........................................kanske lite knepigt att lämna ungarna...........................................................................................................
Ja jag vet jag klagar...................................det blir nog bra bara vi tar oss i väg..................................................................................


shop til you drop .... eller hur det nu var ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0