Igen

Nu var de där igen ! Rådjuren alltså ! Hundarna var som tokiga i buren ! Och Storkillen var ute och vrålade ( Till hundarna ) Men bambisarna bara promenixar fram in i skogen mellan Saljesnäset och vårt hus, bakom förrådet ... fattar inte kl är ju bara 21 och en hel del folk är ju ute nu !!! Och fast det vrålas och skriks så har de inte bråttom ...

Spinningpass på gymet med nyskolad ledare som var inspirerad och duktig ! Nytt pass ny musik annorlunda övningar !
Gjorde gott för mitt humör !

Storkillen kom hem samtidigt som mig sommarträning för hockeyn  de hade cyklat ute och sprungit, det spösnöregnade, han frös och hade ont i knät de skulle träna på onsdag igen men då ska han ju skjuta upp så du G kan väl hälsa P ???
Han får ta en runda på torsdag ist!!!
Då skulle det vara småstjärnorna m klass 6 , jag fick en inbjudan ikväll ! Så spännande !

Skulle behöva skjuts till lilla K på fredag , nån vi känner som ska t Umeå ??? Hon ska få tillbringa helgen m mormor och kusinen ,alldeles själv, och jag skulle inte behöva skicka några pengar för det har hon själv (13.50 i småmynt ungefär )
Tur för mina pengar lär jag behöva själv när jag ska på min utflykt, med maken , fatta vad skönt - då kanske jag hinner prata några meningar med honom som INTE innefattar ; Däck, Verkstad, beställningar,priser,arbetstider, ungar, mat, tvätt,städning, trött, hundar...........

Vad ska vi prata om då ????Tips nån ???? Miljöförstöringen? Vädret ?

HJÄÄLLLPPPP;-)


Kommentarer
Postat av: Lina

Vågar Lilla K åka med mig och en hästtransport på släptåg får hon gärna följa med!

2008-05-19 @ 23:37:26
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: Malin B

varför inte lite dirty talk.... =0)

2008-05-19 @ 23:38:30
Postat av: Mejans älskling

Håller helt klart med föregående talare... ;)

2008-05-20 @ 10:18:00
Postat av: Lina

Jag vet inte riktigt än, men på förmiddagen någon gång. Boggi ska skos nere i Umeå på fredag, men jag vet mer närmare helgen. Vilken tid kan hon åka?

2008-05-20 @ 10:21:01
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: Stannapanna

Malin ; Okeeeeeej får väl försöka då .... men jag är inte så bra på det , ska träna i garderoben först ;-)

Mejans älskling ; Det tror jag nog att du gör !!!

2008-05-21 @ 12:05:34
URL: http://ludvigssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0