Högljudd

Mejan påstår att jag är högljudd och forcerad, att jag stressar... så nu andas jag in och ut !

Lilla K är på väg till Umeå M Anill och hästfinkan med Boggi ! Hon ska tillbringa helgen m mormor , kusinen och Gurra !

Mellansonen är packad !? och klar för bortavistelse i helgen m vännerna

Storkillen är packad ?! och klar för Pauträskvistelse, och kalas !

Och vi är klara för att träffa Roddan !

Var t Vännen som gjort i ordning en liten present till mig... hon hade fixat en Roddan-skiva med blandat och gott !
Så nu kanske jag kan lära mig nån låt och sjunga med i morgon kväll !

Nu ska jag jobba lite innan vi åker !



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej efter den här helgen får vi väl förhoppningsvis andas ut och ha det lugnt ett par helger!!(eller?)

Har oxå tyckt det varit halv-besvärligt med den här helgen men nu känns det bra:) Kram Systeryster

2008-05-23 @ 10:59:00
Postat av: Anonym

Hej ha det så kul i helgen, och njut.

Hälsa Mia oxå

Kram från Mamma

2008-05-23 @ 12:09:22
Postat av: Anonym

2008-05-23 @ 12:10:27
Postat av: SnyggLinda

Hanesebra!

2008-05-23 @ 12:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0