ho vad

tiden rusar iväg!

Snabbt inlägg nu !
Lugn kväll i går , sov på soffan så jag orkade se hela hockeyn , spännande var det men slutade som jag tippat !

På morgonen fick vi åka på skoaffären oh köpa snabbspringarskor till Lilla Kärleken som skulle var med på tävling, hon har längtat och pratat om det ! Starten gick , hon sprang20 meter, sen skrek hon resterande180, jag drog henne fram och hon skrek " Jag vill INTE, jag vill INTE "
Men nu är hon så glad, hon fick medalj hon har varit med på springtävling och allt är finfint ! Hon blev så arg när andra barn sprang förbi tror jag ,hon trodde hon skulle vara först !
Det gick bra för brorsorna också ! Mellankillen blev 2a i sin klass ! Och storkillen blev 6 eller 7a , men han var jättenöjd !
Jag gick 4,5 km och jag vann




Jag vann ett presentkort hos en tjej som masserar ! HÄRLIGT Säger jag bara !
nu blir det en dusch och sen ner t Stensele på Middag !
C Ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0