Hipp hipp hurra !!!

Ludvigssons blogg blir ett år idag !!!

Det har hänt en hel del under det här året! Och jag ska fortsätta blogga ett tag till i alla fall ...

Idag har det varit
Dressyrtävling i Stensele !
Duktiga människor har fixat ett trevligt arrangemang med fikaservering, pausunderhållning och Finfina hästar och ryttare !
Jag förstår inte mycket av själva tävlingsmomentet men det gör ingenting ! Fint var det !
Lilla  kärleken vill börja ridlekis så de lovade att om det blir 4-5 intresserade till hösten så kör de en ridlekisgrupp, vi anmälde Lilla K ! Hör av er om ni vet nån som vill vara med så ska ni få numret till den som anordnar !

Sen blev det Loppis i Långsjöby, och det är nästa häftiga gemenskapsarrangemang , en by som tillsammans säljer saker för andra människors räkning, de tjänar en slant till byakassan och de får folk att vallfärda till byn, det är miljötänk i det hela eftersom man återanvänder saker ... Och de har gott fika !

Hem och intog sängen nån timme var lite mör efter den trevliga festen i går kväll i Stensele, där det serverades mat, dryck och musik.
Vi intog vännernas veranda , gjorde lite efterrätt , spelade brännboll med ungarna, drack lite vin ,spelade musik, pratade och skojade, sen gick vi tillbaks till festen en stund innan vi cyklade hem i sena natten och FRÖS !
 Storkillen cyklade hem m mannen i mitt liv kl 23 , när jag cyklade hem ca 24 hade jag med mig mellankillen , nån sa att det varit -5 g kallt .... Det kändes kan jag lova vi fick kliva av cyklarna och gå en stund för vi frös så ...




Kommentarer
Postat av: Hera

Grattis! Hoppas du håller på länge till :-)

2008-05-19 @ 09:21:14
URL: http://hera.blogg.se/
Postat av: vicky

Ja det måste du är så kul att läsa din blogg. Och min man tycker oxå att din blogg är bra.=)

2008-05-19 @ 10:43:50
URL: http://viktoriabergstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0