God morgon



En Blender har jag köpt mig och gör smoothies i , under helgen har jag provat mig fram lite,
Några skivor melon i bitar, en banan ca 1 dl turkisk youghurt och sen har jag mixat ihop detta , kanske ngra droppar flytande honung (behövs inte men ger lite sötare smak), sen gillar jag solrosfrön och linfrön så jag har strösslat med det ... som sagt bara prova sig fram !
Igår kväll mixade jag färsk ananas , banan och verum hälsofil ! Smaskens !

Glömmer vart jag ska logga in nu så därav de få inläggen ... ska bli ordning på det .

Mellankillen tränar hårt tror jag, i morse sprang han runt och letade gympaskor för de skulle ha gympa ... jag tipsade och letade, till slut så hittade han ett par, jag tänkte hjälpa honom att stoppa ner dem i skolryggan - tung som rackarn var den... Så jag tänkte kolla om det var nåt vi kunde plocka ur ???
Jag hittade : ett par shorts, en bok , en skolbok, gympaskorna som vi letat , och sist men inte minst.... Skidpjäxorna!
Detta har han burit runt fast han inte behövt det ... Ballast för att träna ??? Vet inte men ...

Lilla A ska med alla femåringar på parkskolan i dag och hälsa på ! Stora damen blir hon , sa till min syster igår att när man får ringa Rektorn f lilla tjejens skull då känns hon stor !!!

Var på spinning i går kväll tufft var det - ont i ryggen och astmakänning... men det gick rätt okej men när syster yster och jag skulle hämta en sak hos en tjej så tittade tjejen på systeryster och sa Åh vad fräsch du ser ut ( vi hade varit på samma pass och trampat cykel båda två ) du ser ut som du solat ! Jättefräsch Ja ha sa systeryster och log som solen
Mig tittade tjejen bara på och flinade lite - jag förstod piken . jag såg inte alls fräsch ut !
Utpumpad, rufsig i håret blodsprängda ögon , ben som skakade , tungan som halvhängde ut genom munnen flåsande ..... Nästan som skidåkarna som går i mål efter tremil .... jag hade bara cyklat lite i 40 minuter ....





 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

2008-05-07 @ 12:29:01
Postat av: Lovisa

Nu har jag blivit inspirerad att ta fram min fina rosa blender... har inte använt den på evigheter.

Tack för tipset =)



(jag brukade göra en blandning med äpplen, linfrön, havregryn, vatten & lite proteinpulver(mrp)med chokladsmak att äta efter träning när jag tränade som mest förr.. Den är supergod, men mer som en röra än en shake)

2008-05-07 @ 12:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0