djurliv

Var på kvartssamtal för storkillen eller utvecklingssamtal som det nu heter för det tar ju definitivt merän en kvart !
Allt verkade okej , han hade gruvat sig för detta eftersom resultaten för de nationella proven skulle gås igenom ...men det gick bra !

När vi satt och åt middag så hojtade maken till
"Kolla rådjuren "
Alldeles utanför fönstren sprang två rådjur förbi , över sandlådan och utöver Blå Vägen
Jag fick upp lilla K så hon hann se dem ... vi var fascinerade att de sprang mitt på dagen i fullt dagsljus ....
Satt oss och fortsatte äta men fick kasta oss upp igen för samma rådjur kom rusande en gång till och jagade varandra ...

Lite häftigt med detta djurliv så här ....

Det var nån som frågade mig apropå förra inlägget om jag snöt mig med samma toalettpapper .......

Vem har sagt att det är jag ???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0