Åhhhh

Ibland tror jag att jag ska bli tokig !
Igår var allt så bra, allt föll på plats eftersom , jag hann, jag fixade, vi surrade, och det var som en bra dag !!!
Gräsmattan blev krattad, familjen hann umgås jag hann på gymet, surrade m vänner, studsmattan monterad, telefonsamtal som var en positiv överrskning, Storkillen fick bullar som tack för fisk, Greys på tv  - Ja allt var som bra - en SKÖN dag !

Inte idag .... så här långt !
Två av mina jobbarkompisar är sjuka stackarna ! Båda skulle jobba i dag , imorgon hela helgen ...Så jag måste fixa vikarier .... vi har inte många, annars måste maken jobba och jag skulle åka t Umeå  för att få gå på SPA i morgon m moster och mor och syster....
SUCK .... som det ser ut nu kanske jag kan åka men kanske måste åka hem i morgon kväll f att ta hand om mina barn så maken kanske kan jobba..... men men men............vi får väl se ....
Ja ja livet ska vara lite skit ibland för att kunna kännas bra nån annan gång ... så är det !

Har förresten träffat en snygging i dag , som satt i bilstolen och väntade på sin mamma när hon tankade , en tolv veckor gammal snygging .... Honom vill jag se mer av ! Helt klart !
Vi bor inte långt ifrån varandra så ....
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag lovar, jag hade ställt upp på att jobba! ;-)

2008-05-08 @ 16:17:29
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0