1år till nästa gång

Jag får  "fira"...
Rätt skönt att jag har ett helt år till jag blir äldre nästa gång, jag börjar bli gammal juöö

Men inte mogen enligtsysterdottern ... tror jag om jag fattade saken rätt....
Om man var mogen så flamsar man inte runt, utan man är lugn och stillsam.....
Tror inte jag är så mogen då ...

Men min "nya " tvbänk hittade hem tack vare min älskling o Mejans älskling .... Märk väl MIN tvbänk ....
Maken ser lite skeptisk ut ....

Ni ska få se bild sen

IW kom och fikade igår så storkillen utmanade oss på att kunna Europas länder och huvudstäder , jag försvann direkt men hon var skicklig , prova får ni se

Nu blir det att få upp ungar och iväg till jobb/skola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0