WEEEIIIIHAAAAA

Tiden går fort när man har roligt !

Tidig lördag morgon - samling på busstationen , bara gubbar, hockeykillar och så jag - men - Grannen kom med i stället f hennes man som låg sjuk ... Halleluja - ( men stackars sjuklingen som var den som dragit ihop gänget t resan  ) jag blev i a f inte ensam tjej vi var två !!!

Shopping, hockey, mat och trevligt sällskap...

Gjorde en wannabegroupiegrej... eller ....

En skelleftebuss stannade utanför restaurangen vi åt på , trodde det var hejarklacken... men det visade sig vara truppen - storkillen steppade in i bussen, fick autografer och kom ut, då steppade StAnnaPanna in i bussen frågade om Per-Erik Johnsson var där - det var han - snabb presentation -
"Hej Anna är jag vi har pratats vid i telefon tidigare om hockeykillarna från Storuman .....bla bla bla "
-"Ja men visst Fan, det är ju du va trevligt " Och så fick jag en kram !!!!!!
Ha ha ha lite roligt så där ... Tyvärr inga bildbevis men jag har vittnen !!!
Måste nästan maila och tacka f senast ..... ;-)

Sen fick storkillen två lotter av Farbrodern som var med på resan i ett annat gäng... lite glad i hatten gav han bort två triss m föreningslott....
Storkillen vann- på båda lotterna - 770 kr - han var helnöjd !

Skönt å va hemma !

Det är Nobbe som fyller ....... Så nu ska planeras måste dejta Conny i veckan - om han har tid .... Har ju fullt upp m sin nya partner ;-))

Kommentarer
Postat av: Monica

Jaaaa, han är ju -68:a.....

2008-03-10 @ 10:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0