Vi drar till fjällen

fest hela kvällen....
Nja men ledigt i alla fall...
Har engagerat mina tre sötingar , så vi har snart packat klart när pappan slutar jobba, har hunnit göra ärenden och jobba en stund också så snart ÅÅÅÅKEr viiiiiiii!!!

Det är som lite kul, jag städar alltid , (Om jag hinner ) innan vi åker, är så mycket roligare att komma hem , det är bara det att när jag packat och städat och är färdig för att åka så kunde jag nästan lika gärna vara hemma - det är ju så undanröjt överallt....

Men nu står ungarna här och säger att jag har datorförbud om jag inte kommer och hjälper till med det sista !!!

Alla ni som finns där ute och läser min blogg - ha trevliga dagar nu för det ska jag ha!!!
Det blir ingen bloggning eftersom de ska göra om blogg.se under tiden vi är borta .- men när jag kommer hem ska jag terra er m fjällbilder .....

C Ya !  Ledighetskramar från oss alla till er alla !!!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hallå ! JAAAAAAAAAAAAAAA.........
Ordna en fest så kommer jag ! :-)

2008-03-27 @ 09:09:46
URL: http://kixvix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0