påskkäringarna

samlas på blåkulla.... snackar lite skit och bjuder varandra på godis .... är det på skärtorsdag barnen ska klä ut sig eller???
Blev bjuden på lunch av maken ... Gott var det, hungrig var jag, och nog känner jag att jag provade nåt nytt i går kväll, core, men om det känns på " rätt" ställe det vet jag inte ???

Apropå föregående inlägg.... det går rykten fick jag höra, men vid närmare eftertanke så skiter jag i det !
Det tycker jag att ni med ska göra... Men det är lätt att säga, det finns elaka rykten och det finns rykten som visar att folk bryr sig om ... men jag struntar i just de här nu !!! Och skrattar lite grann....

Varje dag av ditt liv är en dag i din historia !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0