Nu vet jag !

Vad jag ska få i påskägg !!!

Precis ett sånt som ungarna har lånat i kväll som jag utklassade dem i ... ett TVSpel, men ni får inte veta nu vad- det är en överraskning ! Jag undrar om jag inte vill har ett annat också.... ska tala om i en annan dag!!!
Det lustiga är att jag inte kan spela TVspel, jag mår bara illa då, blir åksjuk ! Men det här går bra, jag är helsåld !
( det bästa är att jag köper MITT påskägg själv )

Var på badhuset och strålade kroppen, Varmt och skönt ! Nästan FÖR varmt !Och jag blir inte BRUN jag blir kräftRÖD... brukar inte vara så.... undrar om jaginte har lite nässelutslag, kanske av alla nötter jag stoppar i mig- vet ni hur gott det är m nötter, speciellt mandel och cashew... och pecan... mmmmm inte bra m såna laster för en allergiker som jag !

Sen var det tjejhockey, tror att tanterna fick stryk, men de imponerar STORT !!!
De är mina idoler!!! Skulle nästan vilja ha deras matchtröjor m autografer på - svettiga och luktar illa.... neeeej men nästan !!! De är skitduktiga !

Nu blir det sängen - tidig kväll ikväll - hård dag i morgon !

Kommentarer
Postat av: Rebecca

men jag tyckte nog att vi var bättre första matchen faktiskt. va lite mer GO i oss då... =)

2008-03-15 @ 11:44:12
URL: http://mortzell.blogg.se
Postat av: Monica

Ho ho... är det en hård dag idag också?? Hade ni trevligt igår??

2008-03-16 @ 13:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0