Nej men hallå !

Dagen i går var en rolig dag !!!

Var på loppis på morgonen och tittade lite, en duk fick följa m hem och ett nysilverfat...

Sen var vi på Folkets Hus och dukade, ställde upp discomaskin och playstationspelet m tillhörande aktiviteter.
Gubbarna tog "blivande 40års- gubben" ut på div trevligheter, snowboard, snow blades, skidskytte m luftgevär och avslutande bastu , Sen mötte vi upp alla på Folkets Hus vid 18.30 ca , vi åt gott, hade delat upp gästerna i fyra lag, de fick gå tipsrunda om Nobbe, de fick hjälpas åt lagvis i vem vill bli miljonär, de fick spela Guitar Hero 071122_gh3release1.jpg
    som för övrigt är det jag vill ha i mitt påskägg! Kanonroligt !

och De fick sjunga Singstar sen utsågs vinnande laget, vi dansade sjöng, drack gott och fick god mat och efterrätt, så jag tror att de flesta hade trevligt, somliga myckeT och andra lagomt ;-)
Vi gick hem kl 01.30 så det blev lite sent men...

Jag mår bra idag, har varit och hjälpt till m städning , sett när min mamma bakat kaka till kvällens Vinlotteri som vi ska ha här hemma hos mig

Vi låg i sängen hela familjen i morse och mysade då storkillen säger till lilla syster Åhhh vad jag älskar dig  visst är du kär i mig,
Varvid hon roterar snabbt i sängen (det är inte lätt-trångt) och säger, Glöm det !

Sen kommer hon fram t mig på eftermiddagen och kramas, luktar mig i pannan och säger , vad du luktar - dynga -du får allt gå och duscha!!!
Hå hon kan verkligen ta ner en på jorden i raketfart !

Apropå Guitarr Hero så utklassade jag ungarna  i fredags- en liten stund - men jag önskar mig detta , det var ju järtteroligt , jag som i vanliga fall blir åksjuk av TV-spel.....

NU SKA JAG GÅ OCH DUSHA - VEM VILL LUKTA DYNGA ???

Kommentarer
Postat av: Anna Lidgren

Hahaha hon är så underbart roligt, undrar om hon fått det från storebror..=)

kram

2008-03-16 @ 16:15:06
URL: http://norrlandsanna.blogg.se
Postat av: Hera

Vilka stora påskägg ni har! :-)

2008-03-17 @ 09:37:38
URL: http://hera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0