ledighetstider o "gamla" bekantskaper

Åh vad roligt i dessa dagar, nu dyker det upp gamla bekanta och släktingar

Nyss var min pappas faster och kusin med fru in De kommer från Sundsvall och vi träffas inte alls ofta så det är kärt återseende !
Och ändå mera nyss var det in någon som jag växte upp med, var bästis med min lillasyster, så det var  irriterande små snorungar som retades m mig och hennes storebror  när vi skulle vara ifred och göra storbarnshemlisar  ... men nu är hon stora tjejen, skulle upp till fjälls och fira påsk !
Roligt !!!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Nice to see you too :-)
Alldeles för sällan...

2008-03-26 @ 13:25:13
URL: http://kixvix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0