väder

John Polman och Åsa ?  vad hette hon i efternamn ? det var min barndoms kändismeterologer....
Idag finns det väderifo överallt i tidningar, i tv, på webben ,texttv, radio

Idag har vi regn och moln, ca 10 g varmt här i Storuman så vädret har slagit om , det var väntat ... Meterologerna har varnat oss...
Sååå vi får väl se som sagt hur det blir på examen ??? Vinterjacka eller barbent och kjol ???

Min mamma är i Kroatien , de har åkt  husbil ner så nu bor de i den ...
Min moster , hennes man och min mamma ...
De är inte heller så nöjda med vädret
idag är det nog okej men annars har det varit sisådär...

Nu vet jag vad hon hette ... Åsa Bode´n

Kommentarer
Postat av: Maria

Det blir nog vinterjacka på examen, 2 grader och regn enligt SMHI... brr...

2008-06-09 @ 10:21:19
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: Sanna

Snygg blogg.

2008-06-09 @ 10:23:02
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Susen Lusen

Åsa Bodén kanske....

2008-06-09 @ 20:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0