Nu är det

sommarlov även för storkillen , det är bara lilla K kvar och hon slutar på måndag SNYFT OCH GRIN !

Tårögd och snyftig skulle jag fota, storkillen och kompisar, systerdöttrarna och dottern till godaste vännen som sjöng solo Kanonduktigt men det är svårt att fota m tårar i ögonen !

OCh nu är det sommarlov alltså , storkillen ska ju jobba som barnflicka hemma till lillasyster när jag jobbar på förmiddagarna , men till på tisdag är han ledig, då ska vi ju vara i Växjö och vimmerby en vecka allihopa så det blir inte av att jobba för honom förrn vi kommer hem ...
Mellankillen ska .... sköta sig själv och det kan vara nog för honom i sommar ....Att lära sig hålla undan efter sig själv och hitta på nåt att göra ....

Nu ska jag jobba på i eftermiddag blir det fika ... sen måste jag ta mig för att baka ..... sen .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0