måndagskväll

och jag bara sover... om några dagar när kroppen vant sig vid medicinen så blir det förhoppningsvis bättre...

Har klarat av nägra ärenden inför kommande dagar, det är ju studenten på tisdag, examen på onsdag och torsdag och lilla K fyller år på lördag, hon och hennes kompisar ska ha kalas på söndag...
De som inte är bjudna på kalaset får komma och fika på lördag ...
Måste ut och hitta födelsedagspresenter, inte lätt med tanke på att den fina leksaksaffären vi hade inte finns längre, vi har ju en hel del prylar och leksaker på jobbet... Hon har suktat efter så .... Annars suktade hon även då vi var in på ur och guldaffären i dag ...

Nu tänkte jag visa lite bilder ....

Nån som vill ha / bli HD när han blir stor....



fisken som sonen fick när han rodde från luspholmen en dag...




och titta vad som kom idag ... Nu blir det glass till frukost lunch och middag ... MUMS



vi har en smak till som inte syns i bild , dyr som stryk men god som få..... mmmmmmmmm

Kommentarer
Postat av: Maria

Hmm... bjuder du på lunch imorron??? haha

2008-06-09 @ 20:52:48
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: vicky

Den glassen måste jag prova!

2008-06-10 @ 08:38:26
Postat av: Anonym

Du har ju en present hos mig till födelsedagsbarnet

Kram Systeryster:)

2008-06-10 @ 12:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0