Måndag

och kortvecka igen ... är kluven , nu är vi faktiskt ledig i helgen om allt går väl och inga planer ... jag njuter !
Men snart är det över  lugnet , i går blev det klart !
Den 16 juni drar vi på semester ... det ska åkas låååååångt i bilen , men när vi kommer fram är vi i närheten av Växjö och maken ska få ................

Bredast Vildsvin    Gammal stor Vildsvin    


................Vildsvin i kikarsiktet är det tänkt !

Maken som ringde på morgonen och var lite förbryllad  (förvirrad är kanske ett bättre ord )
"De ringer från kommunkontoret och säger att vi har städat dåligt efter kalaset på Röbrohallen i helgen ......"
"Vaaa , sa jag "
Vi har vad jag vet inte haft nåt kalas i helgen och framförallt inte på Röbrohallen ...
Det visade sig vara nån annan, men tänk att inte veta, om man varit och haft kalas på röbrohallen under helgen ....

Kommentarer
Postat av: SnyggLinda

Fy bubblan vilken trist festlokal också... jag får gympaångest av den där byggnaden.. och jag hade inte gympaångest ens när jag gick i skolan... men Röbrohallen är bara så ofräsch...jag tänker alltid på filmen om Jonas Gardell när jag är där... blä

2008-06-02 @ 11:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0