Klarblå

himmel, och vi cyklade i morse till dagis , lilla K gjorde sin premiärtur till dagis på sin egen cykel, hon har ju åkt med mig dit förut eftersom det tar lite tid med hennes lilla cykel , skönt var det !

"Lisa" ; Jag har funderat en stund om jag ska idas svara dig/(er för ni verkar vara flera ) .... Du/ni  har en åsikt, okej ! Det köper jag...
Så här är det ... skvallerbyttor kan vara på gott och ont, jag tycker inte om skitsnack om folk ... det brukar jag hålla mig undan så gott det går , men visst skvallrar jag , säg den kvinna som inte gör det , men skvaller kan vara så mycket  mer , omtanke om folk , ett sätt att "vädra" nåt , det kan ju även kallas diskussion i finare kretsar ... Skvaller anses som fult men jag håller inte riktigt med !

Sen har du skrivit om mina "vänner " ( med apostrof ... jag har fina och riktiga vänner de behöver ingen apostrof.... ) frågan är om de gillar att jag lämnar ut dem att man kan läsa ut vem som är vem.... Vet du ; jag skriver inte allt om mina vänner , känner du till oss då vet du det , jag skriver en del , och lämnar ut det jag tycker är okej, jag har frågat och vad jag vet är det okej. 
Om de tycker det är okej om jag skriver vad vi äter? ..... ja ja det tror jag nog inte de tycker är nån hemlis .....

Min make, han vet att jag skriver och om det är nåt särskilt så säger jag vad jag skriver, han läser det inte, bryr sig inte så mycket , tycker inte det är nån big deal...

Mina stackars oskyldiga barn; ja de är väl som andra barn inte mer oskyldiga än nån annan , och vad jag vet så finns det många fler sidor på nätet som mina stackars oskyldiga barn kan råka mer illa ut på , där de skriver själva, än vad de gör via min blogg. De säger till när de inte vill vara med,

Sen till sist till alla er som läser min blogg säger jag igen...
TA ALLT MED EN NYPA  SALT
Som ni kan utläsa ovan, jag skriver inte allt , jag skriver en del, ni själva lägger in mycket i det ni läser och mycket av det som jag skriver är kanske inte hela sanningen oftast så skriver jag med en glimt i ögat ...
Och framförallt - ni behöver inte läsa om ni inte vill !
Jag har valt att skriva blogg, jag väljer vad jag lägger ut och det funkar bra för mig !

Ha en trevlig dag i solen !

Kommentarer
Postat av: Kicki

Ja, du Anna. Vad säger man ? Att folk ens orkar kommentera på sånt sätt som dem gör.. Jag tycker du skriver en personlig och bra blogg, och tycker inte du behöver ägna tid att förklara dig.

Blås på, gumman !

Kram Kicki

2008-06-04 @ 13:53:05
URL: http://kixvix.blogg.se/
Postat av: Magda

jag vet inte vad jag ska säga, tycka, tänka, vad man än gör på nätet och i livet är det någon som har en åsikt.



Jag vet inte ens om jag tycker hennes inlägg var värt att kommentera, kändes mest som ett onödigt personligt påhopp mot dig. Med tanke på att det är många bloggare därute som är mycket mer offentliga.



oj vad jag snurrar till det :-D



Skit i hennes inlägg, tycker du har en jättetrevlig blogg och vill gärna läsa mer.



kram

2008-06-04 @ 14:39:55
Postat av: Anonym

Heja på å fortsätt skriva på som du gör du vet vad jag tycker;)många soliga kramar Systeryster

2008-06-04 @ 15:42:06
Postat av: Rebecca

haha ja det är skrattretande att läsa. allt är verkligen en tolkningsfråga. Var tvungen att läsa inläggen "lisa" hade kommenterat. Det kändes som du inte hade så mycke kraft bakom orden att du inte gillar skvallerbyttor, jag tolkade det mer som att du skojade till det. men jag vet inte, kan ha fel. Hur som helst, så måste man väl nästan ta alla bloggar med en nypa salt. Jag gillar iaf din blogg :)

2008-06-04 @ 18:11:08
URL: http://mortzell.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jag gillar den jag också!



Fortsätt som du gör, borsta bort hennes kommentar.

Ses till marknan! :D



STOR kram

2008-06-05 @ 00:29:39
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: LinjalenAnna

Det verkar som om "Lisa" lägger ner en hel del tid på att lusläsa din blogg än vad hon tycker. Hon måste ju skämta hon med?! Undras var hon tycker om mina stackars hundar och valpar som jag exponerar i min blogg?!

2008-06-05 @ 08:10:58
URL: http://www.linjalen.com/annasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0