i sommarens soliga

dagar !
Värsta utomlandskänslan  med lukt av solskyddsfaktor på barnen, solen som skiner och fåglarna kvittrar , känslan av utlandet är påtaglig och vad jag förstår så ska det bara bli mera sånt , i morgon pratar de om 27 grader varmt .... hoppas att det fortsätter fläkta litegrann!
Barnen fick sova till 8 i morse, vi hann med nöd och näppe till bussen som  mellankillen skulle med, det är terränglöpning i Slussfors idag !

Hmmm kom just på att jag nog inte skickat gaffel, kniv och mugg m mellankillen.... vet inte om de skulle ha det med , brukar vara så ....lär jag få höra i em...

Sommarschemat är i stort sett klart , bara att hålla tummarna för att alla håller sig friska och på benen ....

Ska till kotknackaren idag igen... men nu kan det nog vara sista gången på ett tag - hoppas jag !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0