du ska inte

tro det blir sommar , sjöng lilla K i bilen i kväll en egenhändigt komponerad version...
Det var vackert , men jag tror inte heller det blir sommar, det känns inte så ....

Mellankillen ringde från skolan idag och sa ; du måste komma NUUUUU....
Jag åkte dit efter jobbet , tog med lilla K ,vi skulle kolla läget lite....
När jag såg henne springa där i korridoren, i matsalen, nyfiket titta sig omkring och morsa på de andra barnen så slog det mig igen - med full kraft ...
Hon är stor lilltjejen.... hon ska börja här till hösten , med nya fröknar, nya kompisar, nya lokaler och hon fixar det .... hon är stor ....lilltjejen....

Lite sorgligt känns det att mina barn snart ska ut i stora vida världen på egen hand ... det är några år kvar som jag får låna dem men det närmar sig med stormsteg....

Mellankillen ringde efter mig för fröken tyckte verkligen att det var slut på skidsäsongen , m a o dax att hämta hem skidorna....

Har tagit en snabb kopp kaffe  m vännen efter studentfirandet, sen åkte jag hem och provsmakade lite ...... Ben & Jerry´s förstås .... MUMS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0