working

Hade middag i går kväll m bästa systeryster m familj ! Så skönt att träffa dem efter tre veckor på olika håll ! Lilla K var m kusinerna HELA dagen hon har verkligen längtat !

Klev upp i morse och skulle på jobbet , fattade bara inte varför jag inte hört maken när han gick vid 06,30 och nu var kl 07,20...
Brukar inte ha några problem att vakna och pigg som en lärka tänkte jag att nu var det dax att rappa sig på jobbet f att hinna jobba ngra timmar !
Tills jag stod i köket och såg att klockan var 04,40......
Jag gick och la mig igen ... men det är svårt att somna om en sån gång !

Väl på jobbet har jag stora högar m göra grejor ...

Så kom R N in en kusin t min pappa som i vanliga fall bor i Ssvall - fick fika och lite surr tillsammans det var najs !



Kommentarer
Postat av: L

Såg du inte att O låg kvar i sängen? Virrvirr.. =)

2008-07-21 @ 13:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0