well well

Kära vänner
tisdagen närmar sig sitt slut, sitter på jobbet och har lagt en order,

Dagen har ägnats åt jobb, sola, bada, mysa, äta, skjuta på älgbanan, så nu är jag godkänd, bara att trava ut i skogen om jag vill , men jag ska ta mig dit fler gånger , det är ju roligt oxå !
Att skjuta och träffa folk menar jag... Ha ha !
Och nu jobbar jag en stund ikväll igen , skulle se allsång men det hinns nog inte.... hmmmm

Nyss när jag satt här på jobbet så ringde det , en gammal man var i luren , ända från Pitehållet, han pratade så ....
han hade legat på lasarettet, där tjänstgjorde en tjej, som sa sig vara från Storuman, han ville så gärna veta vad hon hette, han visste att hon var ung ca 20-23 årsåldern, hon hade mörkt hår m "svans" sa han flera gånger, han trodde att hon möjligen kunde vara inom hemtjänsten däruppe nånstans nu ...
Han ville inte säga vem han var eller vilket nummer han hade, men han skulle ringa upp mig i morgon för att höra om jag fått tag på nån tänkbar kandidat, Han var väldigt ivrig på att få reda på vem det var , skulle ringa nån annanstans där de kunde tala om vem det var, kanske taxi i Storuman , men sa jag , vi har ingen taxi i den bemärkelsen, men nu har jag fått två namn, ett är troligare..... Få se om han känner sig nöjd i morgon när han ringer...
Tack alla som engagerat sig !!!!

Jag skriver som jag vill , inte på nån annans order, det jag vill och känner för , och allt gäller inte dig .... eller dig.... eller dig..... men om ni vill tro det så gör det ;-)))

Ibland undrar jag, ska man inte fråga om nån annan vill.... eller ska man bara köra på själv och vara ego????
Jag tycker att man ska bjussa på sig själv och låta andra få vara med bara de vill ....

Kommentarer
Postat av: Mohanna

Låter ju lite spooki det där ju. Tänk om det är nån mystisk man som vill henne illa.... Hoppas fortsättning följer, jag vill veta ju.

2008-07-30 @ 00:05:38
URL: http://yomagic.blogg.se/
Postat av: Lina

Nå, vilka är kandidaterna?

2008-07-30 @ 11:24:03
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0