Meetings

träffade växjöborna ikväll,  de ska åka hela vägen hem i morgon , lång väg , men jag hoppas de haft det bra här...
Träffade också charkbönan, lite skönt surr hann vi med , lite shoppingplanering (om vi hinner ) för söderöverresan som är planerad...

har hjälpt mellankillen att packa inför fotbollsskolan i morgon, han ska få skjuts ev en god vän som ska stanna där , tror inte jag åker ner i morgon utan sparar mig till på torsdag när de ska sova över och ha med sig allsköns prylar för övernattning... Då verkar det ju bli kanonväder också så jag planerar att ligga på Lapplaya (de la gunnarn)

Just det ja du har alldeles rätt Ulla det var ju Auktion i Skarvsjöby också på lite närmare håll för den som känner för det !

Funderar lite på alla meetings jag gjort allt surr som vart de senaste veckorna eller kanske t o m månaderna , allt som ligger i luften och allt som händer, det känns ibland som skallen är full av könstigheter... men men
Åh vad jag skulle vilja ....

Förresten har vi nu tur och en snäll kompis så behöver vi inte åka t Arvidsjaur f att hämta den där soffan, lite synd att missa Dollars där , men det kan jag ta ...
Dollars i Arvidsjaur är en kanonbutik med massor med prylar men ordning och reda vilket jag inte alltid tycker det är i den butik som ligger 10 mil härifrån, och rent och snyggt var det där när jag var inne ...
Och för att inte tala om badhuset de har, det är inte jättestort utan alldeles lagomt med lite rutchbanor och skojiga aktiviteter, sånt som jag önskar att vi ska få här i Storuman , be mig inte lösa den ekonomiska biten ..
Tänk om vi haft en Foppa som kunde plöja ner lite pengar i hemkommunen, eller nån annan smårik person ;-.))

Surr och svammel , hörde om en bebis som kommit till världen utan att jag hunnit med , de bor inte här så jag antar att jag är förlåten det är en jaktkamrat som även har marker "baki fjälle " som hunnit få sitt andra barn - en flicka om jag minns rätt ( det var på dansgalan nån berättade det så jag kan inte garantera )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0