lite less

på bloggandet just nu,därav fåtalet uppdates

Var på auktion i går i Latikberg i alla fall, efter mycket om och men, så blev det till slut en liten sak ( vad ska ni få se när jag fått hem den och fotat ...)  Maken trodde jag var sjuk ,jag brukar höras....meeeen jag kommer igen .... tyckte för övrigt att det var för dyrt, eller så var det inget jag var beredd att betala för ...

Idag har varit värsta latardagen , har bara gjort det allra nödvändigaste , ganska skön dag m a o

Lite bilder av sommaren så långt kan jag bjuda på ...

    

Lilla K hade kalas på Röbrohallen m kompisar och de bjöd på bl annat dessa fina skapelser bakade på bageriet

 

Enda vildsvinet vi siktade, i Växjö på en vapenaffär men det var vackert där vi bodde och trevligt sällskap !

Sen bar det av t Vimmerby där vi träffade gamla bekanta ;-)



Åt midsommarmiddag och dansade kring stången





Sen var vi i två dar på Astrid Lindgrens Värld och bara var ....   Här ärlillaKo Mejans stortjej framför en miniatyr av



Stadshotellet ....



jaha vad är nu detta???



Pippi Långstrump själv!


I körsbärsdalen och spanar in Sofias duvor och bågskytten...ja vad hette han???



Toaletten hos Nils Karlsson Pyssling



Det finaste man har det sätter man på  bordet ...



Åh vilken skattkista  lilla K var bara tvungen att prova



PÅ väg in på hemlighuset ...

Ja så långt...

Men det kommer väl mer sommar hoppas jag...

I  morgon har vi en födelsedag här i huset....












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0