LÅNG FÄRD

Men det har varit trevligt - lite sämre väder än tidigare dagar men ska man sitta i bilen så är det inte så tokigt när det är svalt !

Klev upp och var på jobbet i morse vid 7 , kl 8 kte vi iväg hela familjen till Boliden , där det var en Jakt & Vapenaffär m en mässa med deras leverantörer.
Där hittade jag min nya "förlängda arm " som tjejen sa som hjälpte oss, en liten späd tjej i 20-årsåldern som pratade vapen och ammunition med Maken så de tappade mig vid första choken ( Ska ju sitta på ett fordon eller ???? Inte på ett vapen va ???)
En Classic , kaliber 12 Bock - tror det kan bli bra faktiskt ....


Efter Boliden drog vi till Skellefteå, inhandlade lite kläder t ungarna för morgondagens begravning, jag köpte faktiskt vita snygga t-shirtar t de alla tre .... det får bli såna, det ska inte vara svart på barnen känns det som , farmor minns dem inte så ... Äldsta killen hittade en skjorta så det fick han ...

Efter Skellefteå , så tog vi vägen förbi Lycksele p g av långa vägarbeten vid malå, så Dollars fick sig ett besök.... där vi träffade kändisar, som jag var på lusthusmys m igår kväll, de hade besökt Badparken, haft bra väder och trevligt...

Åt picknick vid skogsmuseet och drog hemöver, väl i Storuman åkte vi förbi vänner, gosade m hund och fick lite kaffe....

Nu ska jag stryka kläder och fixa för imorgon....

Jag ska inte låta andra människor sänka mitt humör som de gör ibland.... shake it off !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0