JAPP !

Det blir bio ikväll, och nåt glas vin , och kanske lite rabarberpaj.... Om jag har tur och det tror jag !

Det sa T J på LO också sen han sett i vilket skick min gamla dator var som jag nu bytt ut !
Och  att jag haft tur att han fick igång alltihopa , men där tror jag mer på hans skicklighet !!!

Men det tjorvar lite för mig på jobbet !

Vännen var snart framme i Sundsvall... hon ska ner t södra sverige och vi ska sammanstråla på fredag eller lördag eller söndag eller måndag , för på tisdag, onsdag och torsdag ska vi vara med andra vännen och alla barnen i Skara
Vädret ser inte så lovande ut men jag håller alla tummar att det ska bli bättre än vad det ser ut på yr.no !
Men först ska jag jobba massor, sen ska jag och tre av mina Kärlekar ner t Umeå och bästaste mormor / mamma för storK ska t lasarettet med sin trasiga tumme !

jAPP !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0