Ja då var det dax

igen.....
Idag på eftermiddagen åker vi till mor i Umstan, Storkillen ska i morgon få plocka bort gipset så får vi se vad de sätter dit sen och hur länge han är justerad .... Hockeyskolan v 32 hänger löst !
Men trots allt så har han inte haft så väldigt ont !

I morgon kväll är planen att vi drar vidare ner till Gävle , Gårdskär och vännen som är där , ska tillbringa lite tid med henne och hennes goa  mamma som jag inte träffat på ett tag, på söndagmorgon är planen att åka vidare t Köping där en annan av mina goda vänner finns för att ta oss vidare t Eskilstuna och parken Zoo över dagen ( Magnus Uggla hägrar )  för att sen på tisdagmorgon åka ner t Skara sommarland!!!
Spännande värre , det är ju bara jag och mina barn och de två andra damerna och deras barn - så det blir en mor&barn semester ! Trevligt!
Men jag kommer att längta hem ,och barnen med - det är väl kanske tjusningen med att dela på sig- att längta !
Och långt är det att åka ,ungarna gruvar för resan men vi får ta korta etapper med många glasstopp ! Och jag ska lyssna på Tomas Bodströms nya bok ! Hoppas den är bra !

Igårkväll fick vi godmiddag hos svågern med fru - Tacos med kladdkaka och glass till efterrätt Magen stod i fyra hörn men jättegott var det.
 Storkusinen är ju uppe och hälsar på men han hinner nog åka hem innan vi kommer tillbaks så det är ju lite trist !
Det är VÄLDIGT långt till Norrköping!

Ja ja nu till jobbet en stund !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0