igår

tyckte jag det hände så mycket ... men jag minns inte vad idag ...
Undrar om jag smittats av Mejan , hon är ovanligt - ja vad ska jag säga glömsk....( kan ju inte säga korkad när jag visar upp samma symtom... dessutom är hon INTE korkad !( Inte jag heller så det så ))

Igår.... då jobbade jag ... sen fikade jag på Akkan m nämnda Mejan o en annan vän , vi lämnade igen böcker och betalade böter på Biblioteket så nu kan vi låna igen med GOTT samvete ...
Jag glömde mellankillen hemma så han fick ringa efter mig när jag satt på fiket ( HMPH INTE Korkad bara - glömsk )
Sen gjorde vi våfflor till middag - eller vännen gjorde våfflor medans jag jobbade en stund, men de hittade inte våffeljärnet ( Huset är ganska stort INTE stökigt ( bara lite )), så vi gräddade när jag kom hem Kanonsmaskiga våfflor ...
Surr , surr, surr, vännen är sugen på fest inte jag , men på fredag ska vi äta surströmming i alla fall...
Sen åkte vi ut på Långnäset, pärlan , det är så fint där, och lugnt ! JAg skulle vilja ha ett litet rött hus med vita knutar och en badbrygga där !!! 

Väl hemma så .... ja nu slutar jag ni behöver inte veta resten ! 
 
Idag är dödsannonsen inne ... det blir så verkligt .... nästa fredag är det begravning !

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack, tack min vän att du inte kallar mig korkad... även om jag känner mig så ibland... fördelen är att jag glömmer det rätt snart igen ;)

2008-07-23 @ 11:10:58
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: Isa

åhhhh surströming jag vill också äta klämmackor med gott gott.. åhhhhhhhhh

2008-07-29 @ 00:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0